Nya tider nya tag:)

Jobbar min sista dag på Teknikmagasinet imorgon, och har idag även mottagit mitt schema på mediamarkt. Ska bli kul o se vad som händer på mitt nya jobb:) Min första dag blir den 22 April.



Bilden ovan är där ja jobbar i Mariberg :P  Får återkomma med bilder på media markt från örebro, blir svårt att visa då dom inte öppnat ens en gång:P


Övriga planer nu när ja planerat in så ja är ledig i hela 20 dagar:

* Bilar upp till åre med jonas nu på fredag , med mellanstopp med carl och gänget i en provisoriskt bostad. Sedan rullar vi vidare mot åre på lördag morgon. Njuter av sällskapet med skidor/snowboard/snowblades (har inte bestämt mig än) Blir hur som helst att hyra nått som ja känner för då:) Där stannar vi till på måndag.






* Måndag nån gång drar vi vidare över gränsen och beger oss utomlands, närmarebestämt Norge med inriktning Trondihem. Så ja får se hur mina underbara syskon har det. Och även träffa mina söta carolina och johan och gänget.



Är detta Trondhiem:P? Har inte så stor koll eftersom ja inte vart där , snodde den från google:P



Lovley ja längtar:)


2010-03-30 @ 21:55:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: S

Jaa de är trondis! ser dock kanske inte ut exakt som på bilden.. finare på sommaren:P


2010-04-02 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback