Pass och en surpuppa

Såg för ett tag sen att mitt nuvarande pass går ut i april, kände lite stress över detta då man inte vill missa en utomlandsresa bara för passets skull så det fick bli ett nytt igår.

Ja vet att några har sagt det förut men nu var det verkligen upp till bevis..och mycket rikigt man FÅR INTE LE PÅ SITT PASSFOTO...fy fan va dåligt! Jag är fortfarande upprörd. Det var en hemsk upplevelse och hon som satt i luckan var deprimerad och dryg och allmänt obrydd. Fick säga till om min längd att det nog inte stämde sen när väl kortet skulle tas var jag inte alls beredd så det vart förjävligt..

Pass går numera bara att ta hos polisen och man får det ca 5 dagar efter att man tagit det, kostar 400 kr.


2010-03-24 @ 11:09:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Grannen Fia

Skönt att min faster jobbar på passenheten så jag kan välja bild! =) haha


2010-04-12 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback