Utgång satin förfest cattis




Cattis fixar sminkning på hajen och emelie



done!





Nu tänker ja på den där sången igen...





Haha thiii sad face:P





dont like the color:P









Fanny testar lyckan i min jacka, rocki!



Im happy i always am:)

Ja och sen dog mitt batteri sorligt nog, men vi tog en välda massa kort med cattis istället , inväntar bilder!


Igår blev det som sagt relaxen med tjejarna supermysigt. Efter det drog vi till cattis så gjorde alla sig i ordning där och vinet började vi väl dricka vid 5 tiden. Jätte jätte skönt att vara sär så tidigt och göra sig ordning tillsammans är hel festligt:) Vid 21.30 började vi bege oss ringde på en taxi och anlände till satin just innan 22 nån gång, detta för att komma in gratis men så var inte fallet. Kostade visst 50 kr.

Väl inne var det dött och framförallt tyst..men en liten längre bit i lokalen var det full rulle, det var tydligen nått avskedsparty så vi joina dem istället, högg i på buffen och minglade runt.

Just att det var ett avskedsparty var lite kul , för ja hörde fel tyckte dom sa "reinonparty" eller va fan man nu säger ja då man inte setts på länge och sen ses haha ja ni fattar. Och redan där tog det fart det blev en hel kul kväll med en jälva massa driv.

Ja var på hel rätt humör och bara gled runt, jag går fram kramar en kille och säger:

Driv 1

- Heeeej!! Men gu va längesen!
- hej?
- Men du är väl nej men va pinsamt ehh..( Han fyller i min mening så ja slipper gissa )
- Anders
- Ja just det Anders!! minns du mig?
- Ehh njaa eller...hmm
- Ja vi gick i parallelklass
- Jaha på virgisnka?
- Jaa just det precis! Du vet cissi blont hår, lugg, ganska kort, vi hängde ju jämt!
- Jaaha ja just det.
- Det ser inte ut som att du känner igen mig? Ja hade längre hår då
- Joo men ja börjar som känna igen dig nu.

Sen fortsatte det så ett tag tills ja inte kunde hålla mig längre för ja tyckte så synd om stackarn, det gick så långt att han sa att han visste vem ja var haha hel festligt! Snacka om att vara dålig på att ljuga. Ni skulle sett hans min under hela samtalet "hjälp varför minns ja inte henne , vem fan är hon?, pissamt att ja inte kommer ihåg osv" Han fick dra en lättnad suck då ja tillslut berättade att ja skämtade. Han var väldigt glad då.

Driv 2

Var faktisgt mot hon som "vi" hade avskedsfesten för tillsammans med hennes lillasyster som ja fick lite insider info från. Hennes storasyster hade varit rätt så dragen dagen innan. Ja fick vet att hon varit ute med erik och passade även på att ta reda på någon kille hon inte hade velat gjort nånting med.

- Men hej ida!
- Hej?
- Minns du mig från igår?
- Ehh nej?
- ja eller ja minns knappt själv men ja känner igen dig, du var ute med din kompis hmm erik eller hur?
- Jaa precis, förlåt minns inte så mkt var rätt ful
- Jaa men det får man vara föresten såg dig ihop med den där killen , tomas
- Vaaa??? vilken tomas! nu måste du berätta!
- Ja men han blonda ni hånglade ju på dansgolvet o grejer!

Av att döma från hennes min var hon helt förstörd, såg ut som att hon ville dö eller nått.

- Va nej inte tomas urch!!
- Det är lungt det är ett skämt ja driver med dig.
- tack gode gud , men vem är du är du inhyrd skådespelaraska eller? va fan! Ja höll på att dö

Då kommer precis hennes syster och vi berättar vårat lilla spratt. Blir nog en sak hon sent glömmer för det var jätte kul hihi:) Även hon blev väldigt lättat då ja sa att det var på skämt och att tillägga blev ingen av dom arga heller.

Driv 3

Det var först inte menat som ett driv men som det flöt på blev det ett, jag gick och satte mig breve en kille i en soffa som visade sig vara tysk så vi började snacka engelska. Efter ett tag kommer en av hans kompisar. Jag hälsar på spanska bara för att ja kände för det.

- Hola que tal?
-ndnflsnfvdmvdklvmd
- Bien tambien
-nfdjknldkmö

osv.

Vad ja inte visste då var att hon talade visst flytade spanska men ja höll ut tills ja inte kunde fler ord, sen hade ja ju ingen aning om va hon sa heller.

Sen blev det akword på min bekostnad men det var ändå kul

- heeehää ja skoja bara ja är svensk
- Men vaaa
- Ja eller alltså nu kan ja inga mer ord så..jaaa jaaa
- Jaha för spanska är mitt absulota favortit ämne och jag älskar att prata spanska det var jätte kul
- Jaa okej hej dÅ

Men samtidigt vad är oddsen!

Ja gick för det mesta runt själv och bara hade kul tappade bort mina vänner till och från, men det är sånt som det blir ibland, hade ifall kul:)

Då det började stänga så träffa ja victor i lagom timeing till att följas en bit på vägen, kul att träffa honom det var ett tag sen nu!, Sen då deras buss kom så blev det timeing att träffa linus som följde mig hem och vi satt uppe med jonas o snackade skit:)

Slutet gott allting gott!


2010-03-28 @ 22:00:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback