Robin Hood

Igår vi 17.30 tiden började ja visa livstecken igen, så jag och jonas traskade in till stan för att möta upp cissi och tommy i stan för att se bio. Vi såg Robin Hood, den var skit bra så den kan ja rekomendera:) Sen råkar det ju vara samma regissör som gjorde min favoritfilm och även samma skådespelare i huverollen så det gör inte saken sämre.



Idag är ja ledig, ska ut i solen men min granne fia, sen blir det nog till att möta upp fanny o fia och se vad dom hittar på =)


2010-05-24 @ 09:52:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

Då måste jag se den. För om du gillar den antar jag att slutet är bra....


2010-05-24 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback