MAMMAS DAG

Man kan ju lugnt säga att ja har haft fullt upp med jobbet denna vecka,fy faaan vilket tryck det varit i varuhuset! Vi slog upp portarna på torsdag kl 06.00 och en ström av kunder forsade in i butiken och vi i personalen stog längs sidorna och apploderande in dem. Det var helt sjukt mkt kunder precis hela dagen, men det är ju det vi alla längtat efter att äntligen fått öppna. Har varit 3 skit roliga dagar, nu när man väl är ledig är man helt slut och dessutom så tror ja att ja blivit sjuk har jätte ont i halsen men det hör väl till.

Vi slog sverigerekord i försäljning under torsdagen det är fan coolt!:D vi var inte heller långt ifrån europarekordet!Vi var grymma helt enkelt!

Jag älskar mitt nya jobb, trivs kanon bra med alla nya kollegor. Längtar som tillbaka redan:P Igår satt ja vid datorn och försökte plugga in lite produktinformation om de vi säljer speciellt processorerna det är hel djungel fattar inte hälften men det tar sig. new media<3

Vi är otroligt nöjda med öppningsdagen. Vi hade över 35 000 besökare och 6 000 betalande kunder som bland annat köpte 2 500 tv-apparater och 14 000 små vitvaror. Nu har vi fyllt på i varuhusets hyllor och även hunnit ladda om inför helgen”, säger Lars Lundqvist, varuhuschef på Media Markt i Örebro.


Idag är det morsdag men som allt annat så tycker ja det är svårt att avgöra! Finns ju som inget bra sätt att säga det på "glad morsdag" grattis på morsdag" osv. Allt låter ju så ruttet haha. Men mami du är söt!:)


2010-05-30 @ 12:38:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

jag får väl tacka för uppvaktningen. För mig räcker det med ett telefonsamtal eller en kram på mammas dag den bästa presenten för mig är att ni mår bra och trivs med livet: ) kram mor.


2010-05-31 @ 08:07:34

Postat av: mami

tack, tack . tack så supermycket för ditt fina kort på mammas dag. jag fick tårar i mina ögon och började nästan gråta så rörd och glad blev jag.



Kramar från mig.


2010-06-02 @ 09:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback