björnligedräkt

Mamma:
är det du som har björnligedräkten nu? david hade tänkt ha den på Hallowen. Är den i Örebro så kan jag ju sluta leta:)

Svar:

Björnligedräkt?

Alltså det ja klädde ut mig till förra året har ja ju gjort själv. Ja köpte tröjan på myrorna i Örebro jag är ytterst tveksam på att david ens kan ha den. köpte tyg och limma o klippte, byxorna fick ja av jonas pappa och tofflorna har ja haft sen ganska länge,kepsen har ja haft sen för alltid och skägget är målat med kajal penna.
Så ja är inte helt med på vad du menar:P

Men om det är den du menar så ja den är i örebro:P



2010-10-28 @ 17:07:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

kom på att både du och carl har klätt ut er så och det var egentligen carls tröja jag letade efter. Det ordnade sig. david fick bli nunna:)


2010-11-02 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback