det nalkas fest

Ja då var det dags igen, datum för halloween fest är spikad. Riktit taggad, har inte alls hunnit fundera på vad ja ska hitta på den här gången..nån som har några bra förslag ???

Jag hade tänkt mig nått i series värld eller nån hjälte. Men sen ska det vara möjligt ochså.




Eftersom att vårat hockeylag i örebro lagt ned har ja länge funderat vad ja ska hitta på istället.Tränings tiderna i nora har inte passat allas och hockeyn som ni kanske vet tar upp väldigt mkt tid.

Det kommer nog aldrig finnas nått som ersätter hockeyn men det kanske kan finnas nått som kommer lite nära. Så idag ringde ja upp en tränare för ett innebandy lag, damer i div 3.

Eftersom att ja aldrig spelat innebandy innan så kände ja att div 3 kankse kan va nått. Har ingen aning om hur bra dom är eller vad det är för regler som gäller i innebandy.

Tränaren föreslog att ja skulle komma på träningen redan imorgon, börjar bli nervös. Men det känns kul är taggad att börja träna igen. Får se om det kan vara nått..

!

random bild


2010-10-27 @ 21:02:30 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

är det du som har björnligedräkten nu? david hade tänkt ha den på Hallowen. Är den i Örebro så kan jag ju sluta leta:) Innebandy1 Helt rätt Anna! Du kommer att äga dom....


2010-10-28 @ 16:17:41

Postat av: Fanny

Åh jag vill också spela innebandy!=) Vart är det någonstans?


2010-10-30 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback