whoop whoop

Idag skulle ja varit ledig, men på min lediga dag passade dom på att klämma in ett personal möte 08.00-10.00 inte oväntat sen blev det jobb en timme efter det, så det var väl bra på så sätt att:

1. Ja tog mig upp istället för att sova bort hela dan som ja annars alltid gör
2. Jag blir ju faktiskt piggare av att stiga upp tidigare annars dosar man bara runt hela dan ( carl & david syndrom )
3. jag har fått umgås  med Madde o malin som med var lediga.

Så sammanfattningsvis är det inte så farligt som det ofta känns, ifall innan man tagit sig upp. Det är värt att bli plågad för att sedan inte vara det.

Jonas kommer hem snart vid 16.00 tiden då ska vi ha baka dag , wiiie:)

Igår var ja med ledig då fick ja tid över till att umgås med Elina, hon hade varit o plockat svamp så vi satt som små slavarbetare i kina och renasde alla 5 ica kassar, sen fick ja två påsar som tack för hjälpen :)

Och imorgon tro det eller ej är jag med ledig! Som ja nämnt förut har vi lågsäsongsschema nu så det är nice. Då på kvällen blir det att besöka fia som har födelsedagsfest whhop whoop:)



2010-10-07 @ 15:24:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

precis som jag sa när jag ringde dig så längtar jag ssssååå mycket tills vi träffas igen.. och jag/vi får återse Örebro I like that town....


2010-10-11 @ 16:02:37

Postat av: Elina

Jag dör hahahahhaha slavarbetare från kina hahahahahahaha


2011-05-15 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback