Valdag!

Ja idag är det val, ja o jonas har inte varit o röstat än men vi ska:) Tycker det är ganska kul och intressant att disskutera politik är väl inte så jätte insat men har sett en hel del valdebatter nu på senare går ju inte att ungå dom. Jag har bestämt mig allifall.


Håller på att storstäda lägenheten såååå sköönt att få det gjort, så snart är det rensat slängt och iordning fixat. Och som alla andra gånger så hoppas ja att man kan hålla det så här, ja vet att det inte blir några problem för jonas men för min del så är det lite svårare ja har typ stökighet i själen.


Volbeat har nytt album btw för er som missat det:P



Svar på komentar:

Fanny: Jag är frisk!:) så absolut hur ser veckan ut för dig? har för mig ja e ledig onsdag torsdag:)

Nina: Ja jag har typ långt hår nu:P

Sandra: Hoppas det vart en skoj inpuls fest:) Hitta på nått snart hör av dig då du har tid!


2010-09-19 @ 14:41:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Fanny

Haha dom dagarna jag har som mest:O jag går till klockan 20 på torsdagen:O men slutar du inte vid 4 någon dag? eller så kan vi ta det på eftermiddagen på onsdag=)


2010-09-20 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback