vars tog skatteåtebäring vägen?

Idag ringde sara mig hon sa att hon kanske besöker mig i helgen ja var nog för trött för att fatta hade precis vaknat men nu har ja ätit frukost och tagit mig upp ur sängen det vore ju SKIT KUL!!!=)=)=)=)

hopppas hoppas!=)






FAKTA/ Skatteåterbäringen betalas ut vid fyra tillfällen:


Utbetalning 1: Senast 23 juni skickas det ut slutskattebesked till de löntagare och pensionärer som har deklarerat elektroniskt och anmält konto senast 3 maj. Den som har en pågående kontroll får vänta tills kontrollen är klar. Skatteåterbetalningen kommer att synas på personens skattekonto den 8 juni och pengarna kommer att finnas på personernas bankkonton i slutet av vecka 23.

Utbetalning 2: Senast 23 augusti skickas slutskattebesked ut till de löntagare och pensionärer som deklarerade på pappersdeklaration samt de som har kontrollerats klart av de som lämnat elektronisk deklaration men som inte var färdigkontrollerade vid första uttaget. Pengarna betalas ut under vecka 31.

Utbetalning 3: Senast 20 september skickas slutskattebeskeden ut till resterande löntagare och pensionärer. Vecka 36 betalas pengarna ut.

Utbetalning 4: Senast 15 december skickas slutskattebeskeden ut till till alla som inte har fått slutskattebesked i de tre tidigare uttagen, till exempel fåab-delägare och näringsidkare. Pengarna betalas ut vecka 49.

Källa: Skatteverket

Jag deklareade via sms och har ett konto anmält sen tidigare. så det är ju varken eller när får ja mina pengar? Nån mer som deklarerat via sms? ( ja hann inte med den tidiga så ja skulle inte ha vid midsommar)


2010-09-10 @ 11:43:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback