Buss eller roadtrip?

JA! Jag fick tillbaka pengar på skatteåterbäringen hela 6000 lax inte helt fel!

Jag fick ju spotify premium i födelsdagspresnt så nu kan jag äntligen streama spotify till squeezeboxen:)



Signalen skickas alltså via det trådlösa nätverket så inga sladdar behövs, bara ström till squeezeboxen. Registrerat spotify på den och sen bara välja bland mina spellistor. Sen kan man även streama annan musik via datorn eller lyssna på allvärldens radio. Man behöver ett premium konto för att det ska fungera.

I helgen blir det Stockholm Jag och Jonas pyser iväg där på lördag morgon nån gång och tänkte se oss omkring i staden och sedan leta reda på kp och nått mysigt ställe och njuta av en iskall öl och Hockey och hoppas på en vinst som kan förgylla kvällen=) Återstår att se hur vi tar oss dit!

Har även följt matchen ikväll som precis avgjordes MEN SÅ JÄLVA BRA DET BLEV!=)


2011-04-07 @ 22:59:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback