häng

Jonas har varit bortrest i helgen, så jag har varit ensam det gick sådär. Vaknade av mardrömmar 2 mitt i natten kunde knappt somna om.. Jag hatar att sova ensam. nog om det.

I lördags vart det filmmys hos becka, dock så sög båda filmerna men det var trevligt med sällskap=) Vi såg cyrius och skyline som sagt inget jag kan rekomendera.

Igår efter jobbet så satt mina grannar ute, älskar grannhäng, andera bjöd på fika underbart! sen målade vi lite med kritor, jag har ju barnasinnet kvar:P



Idag har jag varit ledig så det blev en heldag med Anna, vi gick på stan, luncha,fika,shoppa har haft ca 20 grader med sol hela dagen så jälva skööööönt! efter stan blev det att göra slingor i håret. Kände dock så här i efterhand att jag borde de suttit i lite längre hade i det 15 min.



Ja va lika snygg, fast utan klet i luggen haha.


2011-04-18 @ 20:21:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback