Matvrak

Middag igår med jessica på olearys sjukt gott!, dom hade öppet dörrarna, tror jag fått mitt första myggbett för en mygga flög omkring och gick till attack! Kul att de börjat öppna uteserveringarna ifall!



har ätit så himla mkt god mat på senaste så idag blev det till att göra lasange för att fortsätta i samma spår. Med paprika,tomat och röd lök hoppas det blir gott tog en chansning med löken:P Jag har blivit jätte duktig med "sallad" till maten, blir typ smakexplosion varje gång jag äter. För det är väldigt mkt jag aldrig ätit hehe:P

Ikväll ska jag och Jonas till Emma och Krille och se hockeyn, inviga soffa och högtalare nice!

Nästa vecka öppnar NewYorker i Örebro jag längtar ihälj mig:)! Typiskt att jag jobbar hela jälva dan då dom öppnar hoppas att det finns kvar nått till mig på fredagen.
 Tack frida.




2011-04-12 @ 16:18:54 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

ja tänk anna att du skulle börja gilla sallad till slut så det kan bli : )


2011-04-15 @ 10:08:26

Postat av: Elina

haha Bra att du äter något annat än kakor haha haha haha haha hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha jag kanske över drev lite med skrttandet ok


2011-05-15 @ 22:45:53
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback