Stockholm

Vilket härligt väder, slutade jobbet tidigt idag fick gå hem redan 19.00, 17 grader ute helt underbart, ingen snö gräset har börja bli grönt. Kan inte annat än att börja känna vårkänsla och snart är det sommar=)

Helgen har jag och jonas spenderat i stockholm hos underbara oskar, tog tåget på fredagen så vi var i stockholm vid 12 tiden, strosa lite på stan sen for vi till olerys och såg hockeyn, sen på kvällen gick vi ut till orangeriet sjuuukt mysigt ställe=) sen satt jag och kp uppe till 5 o pratade kände att ja kunde behövt dom timmarna på lördgen haha.













Då vi kom hem till kp bytte jag om till min onepiece och sen var det kört, kp blev förälskad och jonas har velat ha en med. Så på lördagen inhandlades det onepiece, sen gick vi alla 3 i dom hela dan sjukt kul=) Vi tog oss vidare till kista galleria och mitt new yorker ( som förövrigt ska öppna i örebro snart!!=)

Sen tog vi oss en bit mat på food corner, 20 ställen att välja på typ as värt!

Efter det var jag och jonas så slut att vi somnade på bussen båda 2, men det var en mkt trevlig resa!=)

Ikväll blir det  käk på Olerys med Jessica =)


2011-04-11 @ 19:43:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

jag vill också ha vår och varmt.....Jag blir lite avundsjuk på er i söder : )


2011-04-15 @ 10:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback