give me series!

Jobb jobb jobb... känns som att det är det ändå just nu! hoppas det klirrar fint på kontot bara så är det värt det.

I helgen är jag ledig både lördag och söndag vilken lyx!:)

Just nu har jag sett några avsnitt av no ordinary family, man fastnar i det, eller jag fastnar ju i allt haha. Men måste säga att serien påminner grymt mycket om heros! sjukt likt på ett sätt! Men det gör mig inget för ja gillar heros! Men så är det alltid med första säsongen man ser, den är alltid bra. Sen vet ja inte vad som händer antingen lessnar man eller så blir det för mycket.









Dessa har jag redan gett mig in på halverst..:)
True blood gav jag några avsnitt men gav upp, den var ingen höjdare..

Några tips på bra serier någon=)?

Några tips på bra serier någon=)?


2011-02-18 @ 00:01:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: dave

sons of anarchy haha ;)


2011-02-19 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback