Helgen som sådan!

För nån dag sen hade jonas chef sagt att han och hans kollegor skulle få en liten resa för att de varit sa duktiga, det ändå han sa var att han skulle packa för 3 dagar och ta med passet. Sist ja prata med han var han på arlanda och skulle kliva på planet till Riga. Och ikväll skulle det bli att korka upp måste erkänna att ja är lite avis!

Ja har fått mitt mars schema och är inte alls peppad på att jobba alla jävla helgdagar utom 2st på hela måndaden! När ska ja då ha tid att ha fest och få andvändning för baren! Jag hoppas dock på ett besök från tjejerna..får se om vi kan få det att gå ihop!



Idag jobbade ja till 17 sen skotta ja av bilen som hade ton av snö på sig kom hem och efter det har ja inte gjort ett skit. Sett en film och ätit nyttigt!



Ska bli ordning på mig imonr ska träffa Anna och hänga lite. sen på kvällen blir det förhoppningsvis spelkväll med gamlalaget, återstår att se dock! Annars blire väl o styra upp nått annat värt!

Och på lördag blire fest hos emma och krille! bra styrt där känner jag! to bad att ja jobbar på söndag SÅKLART.

Söndag blire  att se jonas match typ taggad! om ja hinner jobbar till 16.30...


2011-02-10 @ 21:51:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback