HELT JÄLVA DÖD...

Hej kära vänner fy fan vad ja tycker synd om mig själv just nu...i torsdags var jag med sandra vi åt lite chips,toffie och godis..sen hade vi ätit lite väl mycket och klockan blev kvällen och jag begav mig hem.

kl 05.00 vaknar jag och mår jätte illa, försöker somna om men det går inge vidare ligger mer eller mindre vaken till kl 7 då ja känner att det bara känns värre. skriver ett sms och sjukanmäler mig..

Skulle ha möte med jobbet 08.00-11.00..

strax därefter kommer det upp..jag ska fan aldrig mer äta sour creme onion chips tror fortfarande att jag inte tål dessa ännu ett starkt argument varför jag inte gör det!

Ligger helt förstörd i sängen somnar nån timma vaknar och mår fortfarnade illa. Låg verkligen i sängen hela jälva dan och det ändå jag fick i mig var en halv kiwi..idag vid 10 tiden fick jag i mig ett äpple. Jag orkar inte rör mig eller stå  upp.  36 timmar utan mat, jag kommer o dö snart. Fan va ja hatar att va ensam, orkar inte ta hand om mig själv.

Tycker det ändå är konstigt att man kan bli så utslagen jag spydde bara " en gång " och har varit helt förstörd kan det vara chipsen, ja vill tro det verkar så konstigt!!


Grattis i efterskott frida! <3


2011-02-25 @ 10:35:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

stackars dig.....det är ialla fall bra att du mår bättre nu tack och lov:)


2011-02-28 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback