våffeldagen!



Idag är det alltså alla hjärtans dag, och Jonas är i malmö på jobb och blir där hela veckan. Men ja kan inte känna nått speciellt över det. Har aldrig riktigt förtått mig på alla hjärtans dag? Jag ser heldre att man har sånna dagar precis när man vill och känner för det.Det ändå det går ut på är att visa för alla andra att man har det så himla bra bränna pengar på nån present och vara så himla puttig nuttiga. Visst fine det får man vara om man vill och jätte kul för de som känner för det. Men mig personligen så känns det bara fake. Varför ska man visa uppskattning just idag, det borde man väl alltid göra eller hur?

 För mig fick det bli våffeldagen idag istället det är ju så sattans gott<3


2011-02-14 @ 16:36:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Fanny

Mmmm satans vad gott det där såg ut! Det måste jag laga imorgon!:D


2011-02-14 @ 20:57:18
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback