oh happy day


Ännu en ledig dag är så jälva skönt att vara ledig! Och ännu bättre är det ju då andra med är lediga samtidigt:) Fanny ringde o väckte mig kl 9..somnade om och sen där vid 11 då normala stiger upp så gick vi in till stan det är hindermässa nu igen. Det är typ en markanad med massa saker. Ja köpte 14 st sockar för 100 kr värt det är sånt som går åt, får rensa lite nu skönt! 

Ja o fanny gick bland allt folk och sen är det nån surgubbe som dyker upp från ingenstans o skriker på mig

- du förtår väl att du inte kan gå framför fötterna på folk!

Ja spelar döv och visar med teckenspårk att han är sär.

- JAHA! men ja hörde ju att du prata förut

han var helt mongo, men det var roligt o vi börja garva istället=)



Haha hittade en skön gammal bild på fanny:P

Sen hittade ja även en klocka har tänkt köpa en ny jätte länge men det blir aldrig av men nu så hitta ja en=) Tycker om min gamla jätte mkt med men ja behöver köpa nytt läderband till den glömmer ju jämt att ta med den bara! så nu har ja 2 typ=)



Igår var det ju tänkte att ja o Emma skulle se bio men det vart inte så vi stryde käk (så jälva gott) sen blev det film istället:P happythankyoumoreplease hette den sjukt långt namn haha, den var sådär skön och lätt sedd men det kändes som att det var 2 filmer i en halvskum men som ändå mysig.


2011-01-27 @ 15:02:01 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Fanny

Ååh vilken kropp! att man klaga på den.. man var ju störd. När jag går ner till min normala vikt ska jag aldrig klaga på kroppen haha:D

Det var jätte mys idag tack så mkt!=) och det bästa var gubben hahah:D du är skön du!


2011-01-27 @ 21:35:57
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Postat av: mami

ursnygg klocka. Jag önskar jag hade bredare handleder så att jag också skulle kunna ha en sån snygg klocka:)


2011-01-28 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback