Shopping

Idag så sov ja länge som ojobbigt på ett sätt vet inte om ja gillar att sova FÖR länge. David och Carl är experter på att sova för länge dom ligger o dåsar i timmar. Nä ja gillar att sova och länge men inte för länge!

Hade skype träff med sara idag det var mysigt skype är som du säger mamma en mycket bra uppfinning!!

Efter det så hämtade ja upp Emma och vi tog en sväng på Mariberg jätte skönt att kunna ha skinnjackan och inte frysa eller svettas älskar inomhus shopping på vintern=) Som lagom och så i en galleria är allt samlat under ett och samma tak. Som ni alla vet hatar jag att frysa så det är helt klart i min smak.

Ja hittade lite av varje, Emma gick lös. Det brukar ja med kunna göra men hittade inte så mkt som var jag. Därimot föll ja stenhårt för ett par skor som numera är i min ägo=)





LOVE <3

Ikväll så är ja o jonas bortbjuda på middag hos martin o becka hört rycktas om hemmagjord pizza! Det ska bli mumsigt  älskar att äta god mat men va fan vem gör inte det!:P

btw mamma ( står för buy the way ) dom kortar ju klockan så den passar din handled, dom tar ju bort länkar direkt i butiken=)


2011-01-28 @ 18:50:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback