sleepihead

Igår var jag,johanna,Anna hos malin mys=)
idag är ja trötter, ledig idag ställde klockan på 9 så ja inte skulle sova bort hela dan. Men det är alltid så himla jobbigt att stiga upp. Önskar ja fick vara morgonpigg.
Nu snart ska ja alltså in till stan för att luncha med jonas, men ja är så seg och så trött varför tar det typ 2 timmar för mig att vakna, grymt orättvist.



ja tror ja va en koala i mitt förra liv.


2011-01-13 @ 10:49:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

kan vara så. och i så fall har två av dina andra syskon också varit koalor...Morgontrött ja det är du men tänk så bra att du oftast är pigg på kvällen vilket jag aldrig är:) kramis mami


2011-01-13 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback