Macbook pro , check.

Då var man 8890 kr fattigare och en macbook pro rikare! Blir mitt första inlägg från min splitter nya dator känns helt fantastikt! försöker att inte tänka så mycket på pengarna, jag är grym på att spara pengar så jag känner att då ska jag även vara grym på att spendera dom precis som jag känner för!


för er som inte är så insatta tycker jag själv att jag gjorde ett riktigt kap, då den är på kampanj och 2000 kr billigare än ordinarie pris:)
Ska lägga in alla mina bilder och styra upp det i mappar, så jag längtar redan till att komma igång med iphoto!
Idag har jag varit ledig, hunnit med marieberg med Elina och sen inte så mycket mer hehe, jobbar nu imonrn och på fredag fram till kl 15. Sen ska jag och Jonas iväg till Martins stuga för lekar, mat och fest och midsommarfirade:) Blir tredje gången nu i år, ser fram emot det som vanligt!
Vad ska ni göra på midsommar=)?


2011-06-22 @ 17:56:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

bra anna och vilket pris du fick inte illa. Kul att festivalen var grym aldrig

hört talas om volbeat men jag får väl göra det eftersom de verkar kanonbra .) kan ske blir nya favortier. saknar dig och längtar tills u kommer hem och hälsr på kram mami


2011-07-13 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback