21

Skrev detta i söndags men jag glömde lägga ut:P

Idag har varit en bra dag=) Steg upp där vid 10 käka frukost, sen gick vi ut i solen, spelade kina schack. Vid 2 tiden drog vi till en fotbollsplan och körde 21 fast fotboll då. Typ som "arslet" skulle jag tro:P

Nu har vi precis gjort i odrning en potatisgrantäng och ska gå ut på gården och grilla lite kött till det.

Carl vad glad jag blir! längar=) tycker du varit i norge tillräkligt nu:P
David jag ska kolla upp mer jobb åt dig jag är rå taggad!:) , fick massa tips av en kompis.
Mamma det ska vi nog kunna ordna, jag skulle vilja att du scannade in lite bilder på då vi var små=)

love life! Nu mera sol!=)



Haha i brist på annat:P


2011-05-08 @ 16:34:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

det är ingen lätt uppgift för mig. Borde nog skaffa mig en scanner trots allt....Men hör med Sara tills vidare. Hon har massor med bilder i sin dator från när ni var små....Kramisar


2011-05-11 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback