Appar

Nu känner jag att jag börjar komma in i andvändadet av min iphone, nedladdade appar är (dessa är gratis):

 viber - Då ringer du gratis till alla andra med iphone och har den appen.
 Spindelharpan - Ett måste till att döda tid då jag inte kan sova eller inte har nått bättre för mig, jag är GRYM.
tv.nu - det som är på tv just nu

 skype - precis som på datorn fast i telen!

 Facebook - "-

Prisjakt - ger mig möjligthet att blippa in en varas streckod och se vilket som är det billigaste priset

hitta min iphone - om nån skulle sno den eller att jag skulle tappa bort den så kan jag via en webbsajt se vart den befinner sig SÅ HIMLA SMART.

Squeezebox - kan streama musiken trådlöst från min telefon till squezzeboxen samt ha telefoen som fjärr.

Aftonbladet supernytt- alla de senaste nyheterna

De va de, finns ju miljoner att välja bland! nån som har nån mer man "måste" ha?=)

Det är helt sjukt hur begränsad man har varit innan, bara det att man inte tänker på det fören nu:P Jag är nöjd med mitt inköp och tochen har funkat jätte bra. Har dock kvar min gamla vet inte vad jag ska göra med den...:S sälja på blocket? eller ha den som reserv? eller låta nån ärva den?..hmm






2011-05-16 @ 20:12:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

så coolt det låter med alla dessa finesser...man kanske ska ta och köpa något liknande så man hänger med och inte hamnar så långt efter....fast jag har ju så svårt att lära mig ny teknik....har knappt lärt mig något om min mac det blir oftast att jag inte går vidare i vad jag tänkt göra för jag vet inte hur jag ska göra.. Det är så irriterande att jag tänker va fan nu skiter jag i det här...orkar inte....Behöver fler kurser!! Kram på dig


2011-05-18 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback