do you have facebook

Jag sitter ute på balkongen i solen, dock i min onepicie för det blåser lite grann här uppe. Det är väldigt tråkigt att sitta ensam så jag tog med mig datorn..hehe. Jonas sitter inne och ser detriot vs sharks, jag såg först det är ju kul, lidström gjorde 2 mål och jonas satt precis upp en affich med han. Men jag kunde inte låta bli jag vill ju inte gå miste om det fina vädret..

Jag loggade in på facebook och kollade läget, ett vänförslag dyker upp. Jonas Nilsson..hmm jag känner igen det.
- Jonas har du skaffat facebook?!
-Ja, jag gjorde det igår
-Varför har du inte sagt nått?
- Jag vet inte vad jag ska ha det till , men nu om nån frågar har du facebook kan jag säga ja.

haha Jonas i ett nötskal.



Sara har äntligen flyttat hem till sverige, det var på tiden och nära är det ochså!<3 SAKNAR DIG SARA. Nu är det bara carl kvar!


2011-05-07 @ 11:47:45 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: carl

saknar er! kommer hem till sommaren iaf=) sen så har jag inte länge kvar på det här äventyret känner jag, en resa kvar sen ska jag ta tag i livet och komma hem;)


2011-05-07 @ 15:39:07

Postat av: Fanny

ni är så sjukt lika!!=)


2011-05-07 @ 19:09:01
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Postat av: mami

wow vilket vackert kort. Det vill jag ha i julklapp inramat....:)


2011-05-08 @ 09:25:18

Postat av: sara

varfær kan jag inte se kommentarerna, utan jag mðste kommentera fær att se dom?


2011-05-11 @ 18:18:57

Postat av: Elina

dET VART ett jätte fint kort din syster sara med sina klarblåa ögon o du med dina vackra bruna ögonisar. jätte fin bild på er barn. kram elinis ovanför


2011-05-15 @ 22:32:44
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback