free fallin



Detriot redwings vs san jose Sharks

Kom ihåg då vi var små och jag och carl samlade på hockeybilder, jag samlade på sharks och carl på sharks och detriot om jag inte minns helt fel. Jag hejade på samma som carl för det mesta. Så här i efterhand tror jag carl lurade av mig alla dom "bra" spelarna. För jag ville ha dom som var glittriga och "coola". Men det gjorde mig ingeting jag fattade ändå inte. Men det måste varit sjukt värt för carl som alltid fick dubbel uppsättning att välja på=)

min favorit bild var ett sharks kort, inte framsidan på själva spelaren utan en baksida på ett hajgap där spelarna åkte in på isen igenom. Gav säkert bort många bra kort för att få den bilden!


Joe Pavelski Joe Pavelski #8 of the San Jose Sharks enters the game against the Phoenix Coyotes during an NHL game on March 28, 2009 at HP Pavilion at San Jose in San Jose, California.  (Photo by Jed Jacobsohn/Getty Images) *** Local Caption *** Joe Pavelski

typ så här fast jag minns min bild som mycket snyggare!:P

Jag blev tvärless min blogg känns inte som att man skriver nått vettigt, både carls och davids är jätte roliga, kanske ska sluta skriva om det inte är nått vettigt haha. keep the intreset going!


its mine all mine! mohaha






2011-05-04 @ 12:47:51 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: daviid

nää sluta inte !, jag lässsser ju typ varje dag ju:)


2011-05-04 @ 16:07:02

Postat av: carl

haha jag lurade alla på den tiden;P


2011-05-06 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback