glass glass glass i stora hinkar

Ledig i helgen, fy fan vad sköönt det varit. Och idag har Örebro bjudit på kanon väder, suttit ute hela dan från kl 12. Innan det hann vi med att storstäda HELA lägenheten. Sen nu  nyss typ va vi o handla mat till mig i veckan. Ska va helt ensam jonas far till lule o e borta tills på fredag...väääääääääärt.

TOP 4 GLASSAR







Vilken är din favorit?=)



Mammas Hemläxa :

*(be david fixa lite musik till din dator,om du inte redan har)
* Ta 10 st sommarbiler,lägg in på datorn.
* Gå in till iphoto
* Gå in på din bildmapp ( som du gjorde i förra uppgiften )
* Skapa nu ett bild spel med dessa bilder ( du har en knapp längst ned i mitten av programet som heter bildspel.
*  Nu kommer du att få välja på flera olika teman, välj valfritt tema.
* Välj sedan en egen låt.
* Lägg till passade text till bilderna
* Så nu har du gjort ditt alldelens egna bildspel.

Skicka detta till min mail.


2011-05-22 @ 18:08:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

tack för den nya uppgiften. Mitt största problem kommer nog att vara hur i hel-te jag gör för att skcika iväg dessa bilder till dig.../

I alla fall så älskar jag piggelin en riktigt varm sommardag. Mars chokladglass är toppen när man är lite hungrig och sugen på nåt sött. sen gillar jag colaigloo en gammal klassiker vet ej om den finns kvar Kramisar


2011-05-23 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback