grr!

Hej kära vänner och familj!

Fan vilket kanon väder örebro bjudit på, fått färg och kan till och med erkänna att jag blivit lite brun!
Beror dock på vem man jämför med...suck.

Sara: du kan inte se din kommetar för jag måste godkänna den först, det är först då den bli synlig!



SAKNAR ER! can i get i goch!?

Jag har utnyttjat detta till max med massa gårds/grannhäng Fotboll,vollyboll älskar fan utomhusaktiviteter med vänner!:) Hoppas vädret håller i sig tills mamma och david kommer och hälsar på, så ni får se Örebro på sommarn med!

Igår vart det som sagt vollyboll, har glömt bort hur kul det är, så det blir absolut fler ggr! och efter det grillning och käk med grannarna på gården.



Jag kunde inte låta bli:P Jag gillar chockladen och dom lyckades verkligen med förpackning med den ser ju jätte god ut. För att ge betyg så skulle jag säga att den med mjölk choklad var godare. Jag gillar schweizernöt chockladen jätte mkt med kakan var ingen vidare hit för min del. Men mjölk chocklad är helt klart köpvärd. Men måste ändå tillägga att ni kan lika gärna köpa nått billigt crap för de var ingen jätte stor skillnad.



Kalle våran granne,



Mina två vänner lapin & kulta



Saften var isssssskall. och ja det är potatisgrantäng med köttet på grillen.



Det här kan vara den bästa frukten som skapats! MUMS!

LOVE LIFE.


2011-05-11 @ 23:28:21 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

ja hoppas att örebro visar sig på sin fina sida. Jag har ju aldrig varit nere hos e så här nära sommaren så jag LÄNGTAR....Tänk va kul om vi blir allihop :)


2011-05-13 @ 14:45:06

Postat av: Elina

Jätte fina bilder. vad bra att du skrev om kakan att kakan inte var så god för jag kände att jag ville smaka den där kakan men sen visste jag inte om jag ville eller inte så nu känner jag inte lika stort behov av att smaka på den där kakan efter att du sa att jag kan lika gärna köpa ett annat bajskaka märke. så de känns bra


2011-05-15 @ 22:41:38
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback