Hitta min iphone


jag tappade bort min telefon idag, fick panik. Sen kommer jag på att jag har på ljudlös grattis. Springer runt som en galning hittar den ingenstans försöker komma på vart den är..

Sen säger jonas men hade inte du laddat hem nån app så du kan hitta åt den?

JOO MEN VA FAN DET HAR JAG JU! Går in på mobileme och skriver in mitt appleid och vips så kommer en kart bild upp och visar vart den är, den låg i bilen..hehe

Så lätt bästa appen den får en guldsjärna i kanten av mig:)

 SÄMST BILD men ni fatta!


2011-05-19 @ 22:45:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

återigen helt fantastiskt vilken uppfinning..

Sån app borde david ha på sin börs : )


2011-05-20 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback