iphone

Idag kom jag till bristningsgränsen, jonas frågade om han fick låna min mobil jag hade 7 kr kvar..så jag sa kan du inte ringa med din? Han hade inte en krona kvar. Jag är spyless kontant kort är så less att fylla på hela tiden. Så det fick bli en ny mobil med ett abonnenomang istället för att fylla på.




Iphone 4 med Tele2 smart fick det bli, försöker fatta nåntinhg av den går SÅDÄR. jag återkommer.

detta Känns dock likt en annan händelse i mitt liv

Jag hade varit sjuk i flera dagar och varit sängliggande under några dygn. Mitt hår var en boll, när jag väl började bli frisk skulle jag reda ut tovan som blivit, var så svag i mina armar hade ingen kraft. kände på håret och upptäckte att mitt hår bestod av 3 feta dreds. inte ok, jag ropade på carl och bad han klippa av mitt hår för att jag inte orkade klippa ut det. Först vägrade han, men efter han känt på håret så kom saxen fram.

Eller när

Jag var utomlands och fick skavsår av mina skor, så köpte jag ett par nya detta har hänt 3  ggr.

Man kan väl sammanfatta det till att jag är bekvämimpulsiv.


2011-05-13 @ 22:33:35 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: carl

haha när händet det här med klippningen? det kan ju inte ha blivit nån mode frilla direkt?;P


2011-05-15 @ 19:43:06

Postat av: Elina

Jag misstänkte att du hade köpt ny mobil din stor spenderare. kram från mig här uppe ovan för dig


2011-05-15 @ 22:33:33
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback