kommentarer

DU ÄR SÖT ELINA, KRAM NORRIS FRÅN HÄR NEDANFÖR


Elina om matvrak
haha Bra att du äter något annat än kakor haha haha haha haha hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha jag kanske över drev lite med skrttandet ok

Elina om Grr
Jätte fina bilder. vad bra att du skrev om kakan att kakan inte var så god för jag kände att jag ville smaka den där kakan men sen visste jag inte om jag ville eller inte så nu känner jag inte lika stort behov av att smaka på den där kakan efter att du sa att jag kan lika gärna köpa ett annat bajskaka märke. så de känns bra
Elina om lyckorus
min favorit reklam är den hära upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget tv med ett utbud som slår det mesta, och 100 megabit bredband, till dom flesta! lägre avgifter, när jag ringer jens och jag surfar mobilt helt utan gräns nöjda kunder nöjda kunder nöjda kunder är vår taktik

Det sjuka är att hon kan HELA låten utantill haha:)

Elina

dET VART ett jätte fint kort din syster sara med sina klarblåa ögon o du med dina vackra bruna ögonisar. jätte fin bild på er barn. kram elinis ovanför

Elina direkt efter det HÄR inlägget:

Norris<3 vilket fint inlägg jag blir så rörd att jag får en tår i ögat. jag är en av dina största fan! sen vill jag passa på att ge en hälsning till alla som läser annas blog hejhej! jag är annas granne hiihihhi kramar till er alla puss puss

Nu är du en kändis Elina!;P

Carl om iphone
haha när händet det här med klippningen? det kan ju inte ha blivit nån mode frilla direkt?;P

Nä det vart inte så jätte vackert:P men och jag har aldrig varit speciellt brydd om mitt hår, men det var sommarlovet efter 3:an strax innan min resa till turkiet då jag klippte kort.

Underbart med massa kommetarer Elina helt rätt!


2011-05-15 @ 22:55:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Elina

Norris<3 vilket fint inlägg jag blir så rörd att jag får en tår i ögat. jag är en av dina största fan! sen vill jag passa på att ge en hälsning till alla som läser annas blog hejhej! jag är annas granne hiihihhi kramar till er alla puss puss


2011-05-15 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback