lyckorus



Blir alltid så glad av denna reklam,vilken reklam blir du glad av?

Hatreklam:

Skulle googla för att söka upp reklamen sökte på "lätta reklam vi går hitåt" hittade då ett flachback forum med en som helt klart delar min uppfattning!

Citat:

Hatar en reklam som inte längre går på tv. Den är jävligt random...det är två personer på ett berg. Den ena personen säger: ska vi gå hitåt. Då säger den andre: Nej vi går hitåt...och så hoppar de ut för ett vattenfall. WTF!?

haha sjukt kul.


2011-05-12 @ 22:25:39 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sara

hahahahah sð sant... varldens samsta reklam. Jag älskar typ alla bilreklamer, dom har så himla bra musik och den är skön att se på, fast man inte ens vill köpa en bil


2011-05-13 @ 10:12:47

Postat av: dav

hahah vet exakt vilken du menar


2011-05-15 @ 18:54:19

Postat av: Elina

min favorit reklam är den hära upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget tv med ett utbud som slår det mesta, och 100 megabit bredband, till dom flesta! lägre avgifter, när jag ringer jens och jag surfar mobilt helt utan gräns nöjda kunder nöjda kunder nöjda kunder är vår taktik


2011-05-15 @ 22:38:27
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback