Peace and love biljett någon!?

Nu var det några dagar sen, mycket som händer. 1 års jubeleium på jobbet och det firar vi med cp priser, det ska bli kul, det är första dagen imorgon det ska bli jävligt skoj! jag är som taggad.

Sen det bästa av allt så kommer min underbara familj på besök så för första gången på länge så är vi syskon + mamma samlade!=) Jag längtar ihälj mig. ska försöka att komma ihåg att ta mycket kort är som dåligt med bilder på oss tillsammans!

Har precis tryckt 4 bullar i brist på annat, blir alltid småhungrig på kvällen, jag har som en dålig matrythm känner jag.

Lägenheten är städad så gott som, och imonr blir det fullt hus. Ska bli så himla skönt är så tyst då man är ensam hemma, jonas är ju i luleå tills på fredag så han får jag träffa då. Känns lite som julafton imonrn och tomten kommer inte fören på kvällen..i vanlig ordning.

Sen håller jag på att kolla upp om jag kan få ledigt på jobbet då det är peace and love, ser rätt så lovade ut.biljett är det därimot värre med, behöver en helveckas med camping..omgående. Känner inte att jag är beredd att betala 4000 kr som dom ligger ute för det är ju helt sjuukt. Aldrig i livet, så ska försöka komma över en  till ett rimligt pris så håll ögon och öron öppna och hojta till om ni hittar nån ingen skulle bli gladare än jag!!

Kram på er mina bästa saknar er!


2011-05-25 @ 23:49:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

Precis...varför tog vi så lite kort.....Shit.....Jag ska skicka dig korten som jag tog.....om jag kan blev bra...Kram


2011-06-01 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback