thiii homework (for mum)

Mami:

så coolt det låter med alla dessa finesser...man kanske ska ta och köpa något liknande så man hänger med och inte hamnar så långt efter....fast jag har ju så svårt att lära mig ny teknik....har knappt lärt mig något om min mac det blir oftast att jag inte går vidare i vad jag tänkt göra för jag vet inte hur jag ska göra.. Det är så irriterande att jag tänker va fan nu skiter jag i det här...orkar inte....Behöver fler kurser!! Kram på dig

Ja det är lätt värt tror facktiskt du skulle gilla den! Men det blir svårt då du inte har nån att fråga,du kan ju alltid ringa med det är svårt över telefon jag har inte så bra tålamod med telefonsupport haha, men ta med den hit så kan vi ha en kurs=) det är inte så svårt då man väl lärt sig! men så är det ju med allt! Andvänd dig av "spotlighten" en sökfunktion i högra hörnet, ser ut som ett förstoringsglas och efter det är den en blank rad du kan fylla i.

hemmläxa Kurs ett:

*Hitta åt finder i spotlighten (du skriver helt enkelt vad du letar efter)
uppdraget är att  kolla va du har för något i din bild mapp.

Obs! du måste gå via spotlighten.








*skriv in i spotlighten vad 456+980 är (skriv in talen så får du se trolleri)
*köpt en ny router!! orka köra sladd då du har 7 timmars batteritid och inbyggt trådlöst nätverk i datorn,du tappar ju halva grejen med en bärbar dator:P

Detta ska vara inlämmnat i kommentarer  senast  20/5.


2011-05-18 @ 11:35:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: student mami

!)min bildmapp är tom

2) wow en miniräknare kom fram och summan blev 1436. det tog ett tag innan jag hittade plusteckentet men till slut så

by the way, sara och mosi har ordnat med en ny router och mosi har installerat den så nu är allt trådlöst :)


2011-05-18 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback