Hipp hipp hurray!

GRATTIS DAVID!!=)=)



Ja som sagt det är dåligt med bilder på dig alltså!! Hoppas din dag blir toppen bra önskar jag kunde vara med dig och fira!! jag bjuder på öl ifall!=) fortfarande vill jag veta vad du önskar dig eller behöver!=) snart kommer ni!=)=)

och tillbaka till min vardag..

..Just nu har jag ångest över ganska många saker..

* Tandläkaren, vad händ?e jag har dragit ut på min döda tand i 8 år sen nu när jag väl skulle ringa och kolla upp va fan som händer och vad jag ska göra så hittar jag inte nr? gav upp efter en röstbrevlåda. Vad ska ske med min tand,vem betalar och när ? blir den som dom andra tänderna eller blir den brunare eller kommer den göra mina levande tänder till äkel..? Detta tänker jag på varje kväll innan jag sommarn...its killing me..

* Peace and love, är så jälva taggad med det ska vara så jväla svårt att få ledigt helt otroligt jag blir så arg!! Det handlar om 2 dagar...känns ju sådär att ställa upp på extra tider framöver. Ställer man upp vill man ju få nånting tillbaka..btw så är biljetterna slut...dom förstör mitt sociala liv, jag kämpar på.

* Det är skinade sol ute men när man går ut så blåser det typ kallt.

* Jonas ska till Luleå på Söndag, och är borta hela veckan..

Nu snart drar det ihop sig till vollyboll jag får köra med sockar i sanden då jag i morse lyckades trampa på en glasbit i köket score!

Annars då hur är det med er?=)

Homework for mami 2:

Bra jobbat med uppgifterna! 

1. Ta fram din digitalkamera, om du inte har några kort tagna ta lite nya kort en närbild på ett ansikte ska finnas med, lägg sedan in dom på datorn.
2. efter att du lagt in korten går du in i iphoto och döper mappen med dina bilder till hämläxa.



3. gå nu in till bilden med närbilden på ansiktet, nere till höger har du ett verktyg som heter redigera välj det.
4. Inne i redigera finns det lite högre upp till höger ett verktyg som heter retuchera välj det och markera "bollen" på en fräken. Ställ in "bollen" så den är lika stor. Klicka sedan på en fräken och vips så har du trollat igen!







2011-05-21 @ 12:06:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

det visste jag inte.

oturligt nog valde jag en bild på molly och retuscherade bort ett öga och en nos men jag fattar nu hur jag kan använde det :)

Bra anna dina hemläxor är kul och bra för mig jag behöver liksom någon som tvingar mig vidare i teknikens djungel eftersom den skrämmer mig lite kram mami


2011-05-21 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback