en dålig resenär...

Jag är egentligen vad man kan kalla en rutinerad resande, men idag så begick ja alla rookie misstakes man kunde begå kändes det som.

1. Första misstagen var att tro att tåget och planet skulle anlända i tid... jag som hade tajmat det så bra istället fick ja stressa som en tok.
2. Då ja skulle checka in gick ja till själv check-in automaterna och stoppade i mitt splitter nya eurobonus kort..sen tog det stopp kortet fastnade av nån märklig anledning (detta var då 20 min innan flyget skulle avgå) sen fick jag hjälp det visade sig att ja stoppat in kortet där man "förr i tiden" fick pappersbiljetten..ja kände mig som en gamling som fortfarande har nokias orginal signal på högsta.
3. inte gå på toa innan, istället fick ja hålla mig sista biten på tåget, men tog mig inte tid fören efter att ja gått igenom säkerhetskontrollen.
4. gå på toa (5 min innan) kö...inget att göra toan var ett måste.
kommer fram till påstigningen som sista man precis på sekunden. så där får jag ändå beröma mig själv ingen onödig väntan där inte.
5. Får nödutgångs platsen..
ja lägger duktigt mitt handbage under stolen..som visade sig vara fel den skulle vara på hatthyllan. sen blir det varmt så ja tar av mig jackan och lägger den på stolen...som ochså var fel..sen tar ja av mig skorna som ochså var fel.
6. fick nödutgångsplatsen och dörren väger 20 kilo...20 kilo undrar om ja skulle orka det..?.. aja jag är ändå en dålig resenär idag vi ser väl..


2011-09-07 @ 17:02:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback